úterý 24. listopadu 2015

Jak to vypadá v Zonky účtu pro P2P investování?

Čekáte trpělivě než vám dorazí pozvánka do P2P platformy Zonky a chcete se už teď podívat, do čeho vlastně jako investor jdete? Připravil jsem Vám několik screenshotů z mého testovacího investorského účtu v Zonky.

Později mám v plánu také "investiční" seriál o tom, proč a do jaké půjčky jsem na Zonky investoval. Zatím jsem se zúčastnil šesti investic a proinvestoval jsem pouhých 1200 Kč i tak už je ale na co se podívat.

Aktuální čísla, jak s vedu v Zonky

Lidé, které jsem na Zonky podpořil

Přehled účtu Zonky

Další screenshoty přidám v prosinci - až se na účtu objeví první splátky nebo prodlení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vyvarujte se vkládání nerelevantních reklamních odkazů mimo téma. Komentáře čtu a klidně je začnu i mazat.