úterý 22. března 2016

Zatím jediný default půjčky u Zonky a jediný vážný problém se splácením

Díky dnešnímu newsletteru Lucie Tvarůžkové (CEO Zonky), se nám dostává přehled o problémových půjčkách. Je překvapivě krátký, protože takové půjčky jsou jen dvě. V jednom případě se zřejmě jedná o podvod, protože Zonky podávalo v souvislosti s touto půjčkou trestní oznámení a v druhém případě má dlužník vážné problémy půjčku splácet. Obě půjčky jsou přitom z kategorie s ratingem C. Dal jsem si tu práci a spočítal na Zonky Tržišti všechny půjčky ratingem C - je jich 87. Jen dvě jsou problémové. To je myslím hodně dobrá statistika.

Takže ve zkratce:

  • Zatím jediná zdefaultovaná půjčka na Zonky (a zřejmě šlo o podvod)
  • Zatm jediný dlužník s vážnými problémy půjčku splácet
  • Obě problémové půjčky mají rating C
  • V ratingu C bylo k dnešnímu dni zainvestováno 87 půjček

Moje statistika problémových půjček

Můj neplatič "problémový spláceč", o kterém jsem psal v předminulém článku, má také rating C. Podle Lucie Tvarůžkové spadá do kategorie tzv. "lazy payers" - nehraje tedy příliš na smluvené datum splatnosti, ale nakonec splátku vždy pošle. Posledně se zpozdil asi o 10 dní.

Za mě je tedy zatím na Zonky vše v pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vyvarujte se vkládání nerelevantních reklamních odkazů mimo téma. Komentáře čtu a klidně je začnu i mazat.